چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است

من یک بیمار نارسایی کلیه و به تازگی من کراتینین سرم سطح را افزایش می تا 13 به سرعت است. من می خواهم بدانم آیا کار طب چینی برای من؟ آیا بهتر از دیالیز؟
در واقع، برای شما، طب چینی بهتر از دیالیز است، زیرا نه تنها می تواند به تسکین علائم استفاده می شود اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه است.
چرا ما به شما توصیه به دیالیز؟
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن با در نظر گرفتن بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این زباله ها نمی تواند خارج از بدن خود را اخراج خواهد شد، به طوری که آنها در بدن خود را از جمله ضایعات micromolecule (مانند کراتینین، اوره خون و اسید اوریک)، زباله مولکول میانه (مانند ترک، گلومرولی-C و PTH) و ضایعات ابر مولکول ها (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه زباله micromolecule، آن نه می تواند روشن دور ضایعات مولکول وسط و ضایعات درشت مولکول است. با ضایعات زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت.
چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه است.
از آنجا که داروهای گیاهی چینی به طور عمده در پرستاری از محیط زیست داخلی بدن تمرکز، و آن را می توانید به بخش های آسیب دیده از کلیه به طور مستقیم دریافت و آن را می توانید مشکلات کلیوی از اساس به طور موثر حل کند. تنها زمانی که عملکرد کلیوی شده است از او بر اساس بهبود یافته است، تمام علائم ناراحت کننده به حالت عادی خواهد شد به تدریج. اگر شما علاقه مند در درمان داروهای گیاهی چینی و درمان مربوط می باشد، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: